روز مادره و من ندارمت مامان... اینقد استوری های دوستام و فک و فامیل و غریبه رو دیدم که کنار مادرشونن و شادن و یریز گریه کردم.
داداش امیرم دیشب زنگ زد خیلییییی حالش گرفته بود واسه نداشتنت....
چرا داغت کمتر نمیشه مامان چرا میگن خاک سرده پس دارم دیوونه میشم از دلتنگی اسفند لعنتی......
ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78