اسفند لعنتی...

خرید بک لینک
خدای مهربون بابت تمام اتفاقات قشنگبابت تمام اتفاقات نچندان قشنگ!بابت همه چی هزاران بار ازت ممنونم و در برابر خواست تو تسلیمم...من هیچ وقت اینجای زندگیم رونمیدیدم اصلا فکرشم نمیکردم...چقد زندگی من بالا و پایین داره! من توی سال ۴۰۲ مادر شدم....بدون شک قشنگترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم بوده این موهبت ...نفسم ب نفسای دخترم بنده...خدایا مرسی بابت این نعمت قشنگ اسفند لعنتی......ادامه مطلب

ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1403 ساعت: 12:43

روز مادره و من ندارمت مامان... اینقد استوری های دوستام و فک و فامیل و غریبه رو دیدم که کنار مادرشونن و شادن و یریز گریه کردم.داداش امیرم دیشب زنگ زد خیلییییی حالش گرفته بود واسه نداشتنت....چرا داغت کمتر نمیشه مامان چرا میگن خاک سرده پس دارم دیوونه میشم از دلتنگی اسفند لعنتی......ادامه مطلب

ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 15:00

الان ساعت پنج بعدازظهره دوشنبس...تو خونه خودمونیم(عمو محمد )دلم گرفته خستم و درد دارم.با عشقمم الکی الکی بحثم شد اومدم تواتاق تنها نشستم دلم خیلیییی گرفته از خانوادش ازحرفاشون از رفتارشون و دارم روی سر عشقم خالی میکنم عصبانیتمو همه چی داره خیلی تند پیش میره خیلییی تند برای ۱۳ آبان وقت تالار گرفتن.فکر نمیکردم برای روز اومدن عروسیم اصلا ذوق و شوقی نداشته باشملحظه لحظه نبود مامانم رو کنارم حس میکنم و هی میگم کاش بود....دلتنگی و تنهایی و دلگیری یه طرف بدتر از همه این منو اذیت میکنه که اصلاا نمیخوام دیگ تو این رابطه بمونم الانم مجبور شدم بخاطر خانوادم بخاطر عشقم بخاطر حرف مردم اسفند لعنتی......ادامه مطلب

ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 15:00

خیلی حالم بده بغض داره خفم میکنه و دقیقا نمیدونم چرا...وقتی یذره بخودم میام و میگم چته دختر ؟ جواب مشخصی واسش ندارم اما هزار و یک دلیل ریز و درشت تو سرم میادخیلی تنهام... خیلی خستم و نمیدونم به چی یا کی پناه ببرم اسفند لعنتی......ادامه مطلب

ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 15:00

همیشه هر وقت گفتم دیگه بدتر از این نمیشه شده! بلافاصله! دارم ب مرزهایی از زندگیم میرسم ک میفهمم بدبختی و درد و رنج حد و مرز نداره! دارم یکی یکی روزهای جوونیمو اتیش میزنم! به هیچ کدوم از اهدافم نرسیدم اسفند لعنتی......ادامه مطلب

ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 16:58

صفحه بندی