اسفند لعنتی...

متن مرتبط با «خدایا» در سایت اسفند لعنتی... نوشته شده است

خدایا شکرت

  • نیلوبلاگ

    خدای مهربون بابت تمام اتفاقات قشنگبابت تمام اتفاقات نچندان قشنگ!بابت همه چی هزاران بار ازت ممنونم و در برابر خواست تو تسلیمم...من هیچ وقت اینجای زندگیم رونمیدیدم اصلا فکرشم نمیکردم...چقد زندگی من بالا و پایین داره! من توی سال ۴۰۲ مادر شدم....بدون شک قشنگترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم بوده این موهبت ...نفسم ب نفسای دخترم بنده...خدایا مرسی بابت این نعمت قشنگ ...

    ادامه مطلب
  • خدایااا

  • نیلوبلاگ

    ب دادم برس خداxa0دیگ طاقت ندارمxa0دیگ امونم رو بریده دلتنگیییxa0خدایا من هرچقدر بد بنده توام چرا صدامو نمیشنوی چرا نمیبینی حالموxa0خدایا دنیاتو بدون مادرم نمیخوااااااامxa0التماست میکنم خدا تمومش کن این درد رو ...ما چیکار کرده بودیم ک قسمتون شده این همه دردxa0خدایا دنیات اصلااا جای قشنگی نیس ته بی عدالتی و نامردیهxa0دلم از خودت و بنده هات گرفته ......

    ادامه مطلب